vineri, 9 decembrie 2011

Un fel de...Bine ați venit!


Am văzut că e la modă să ai un blog sau o pagină web personală în care să înșiri gândurile, să comentezi viața social-politică. Astfel, unii devin prin intermediul blog-urilor vedete sau analiști politici, alții își fac reclamă, sau sunt plătiți să posteze anumite materiale în defavoarea cuiva! Eu nu voi face ca majoritatea, nu voi scrie despre politică, despre social, despre alte probleme actuale cu care se confruntă Basarabia mea dragă.
Voi scrie despre mine, poate că unii dintre voi veți găsi o altă ,, Marish,, pe care o cunoașteți, fiindcă nu întodeauna sunt ceea ce sunt cu adevărat, sau poate niciodată nu am fost așa cum sunt de fapt :)

Eu văd acest blog al meu ca pe o agendă personală în care voi scrie zi de zi (deja depinde de ce timp liber voi dispune) gândurile, ideile, concluzii, dorințele, visele și speranțele mele :)

Despre mine nu îmi place să vorbesc, multă lume mă percepe așa cum vrea și nu mă deranjează. Nici nu mă strădui să fiu cum vrea gura lumii, sunt așa cum viața a vrut să fiu, fiindcă eu cred în soartă, și mai cred că, ceea ce am trăit până acuma și ce urmează să trăiesc, este hotărât din timp..de soartă..destin!!

Nu îmi place să vorbesc despre mine, dar mi-aș dori ca prin această pagină personală să fiu așa cum mă știu sau poate o să îmi descopăr personalitatea împreună cu voi!

În loc de P.S: Bine ați venit pe pagina mea!

2 comentarii: