sâmbătă, 10 decembrie 2011

O zi de concert Hip Hop și nu numai

Sâmbătă, 10 decembrie 2011, ce mai trec zilele astea de parcă le gonește cineva cu o coasă din urmă....ehhh, mâine o să mă trezesc și vă fi data de 11, apoi Crăciunul, Revelionul lui 2012,  anul în care se bârfește că vine sfârșitul lumii!

Eu însă nu voi scrie despre acest sfârșit de lume, fiindcă e sâmbătă, abia m-am trezit, beau repede o cafea cu lapte și mă apuc de făcut puțină ordine prin casă, termin de spălăt și  apoi ,, o rulesc,,  la concertul  hip hop din această seară !

Se prevede a fi o seară frumoasă alături de prietena mea Dariana Bagrinovski cu care ne distrăm de minune când suntem împreună! Susținem fotbalul, hiphop-ul, uneori și politica, mai facem și acte de caritate, astfel încât viața să fie mult mai frumoasă de trăit. Ca să nu observăm că timpul, orele, zilele și anii aleargă unul după altul ca elevii la lecția de eduație fizică când au de îndeplinit crosul :)). Bună metaforă mi-a trecut prin căpușean la ora asta. :)

Vă salut pe toți și aveți grijă de voi!
Cei care au bilete diseară la concert ne vedem  la ora 20.00! Yo Yo!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu