luni, 12 decembrie 2011

De luni, La Mulți Ani Golul Leoaicelor!

Luni, ziua cea ma grea din săptămână, nu doar pentru mine dar și pentru fiecare dintre noi. Acest fapt  se confirmă  și pe site-ul de socializare facebook.com :)).

În ciuda faptului că,  iubesc să dorm încă 5 minute după ce sună ceasul, astăzi m-am trezit înaintea ceasornicului :)). E deja bine, simt că voi avea o săptămână grea, dar după cum spune vorbă românească ,, Cine se trezește mai de dimineață departe ajunge,,. Mai departe decît serviciu  meu nu poate fi, dar oricum sper să fie un început frumos de săptămână, nu mi-i somn și deja e bine!

Astăzi și galeria Golul Leoaicelor împlinește un an de zile de la lansarea ei. Prima galerie exclusivă doar din fete care susțin o echipă de fotbal din Republica Moldova ,, FC Costuleni,,.

Sunt și eu membra acestei galerii, mai puțin activă, dar cu sufletul susțin și sunt alături de ei de fiecare dată. Dat fiind faptul că,
 este o echipă din raionul Ungheni, de acolo de unde vin și eu, nu avea cum să merg în galeriile altor echipe.Plus la asta, inițiatoarea acestei idei de a forma un grup de fete care să meargă la meciurile de fotbal ale echipei preferate este Dariana Bagrinovski, o bună prietenă de a mea!

În încheiere, vreau să le urez fetelor un La Mulți Ani și mult succes în continuare! Să nu uităm că mergem înainte așa cum spune și imnul echipei, indiferent de golurile înregistrate !!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu