duminică, 11 decembrie 2011

2 ani de la lansarea site-ului www.hiphop.md

După cum vă spuneam în postarea anterioară, ieri 10 decembrie, am fost la concertul aniversar al site-ului www.hiphop.md. A fost o seară frumoasă, m-a bucurat nespus  să văd  că tot mai mulți tineri se arată interesați de acest stil de muzică. E bine că nu se ascultă manele în mașini, acasă sau la radio și la fel de bine e că se organizează asemenea concerte, rar, dar e bine :)

Am ascultat toți raperrii autohtoni, toți au avut o prestație live perfectă aș putea spune, chiar dacă nu le am cu muzica, dar din postura unui meloman al acestui gen de muzică, spun ferm mi-au plăcut toți. În special, o piesă pe care am auzit-o prima dată live la concertul de aseară, în schimb erau zile când le urmăream clipul pe youtube cu orele :).

Nu o să stau să laud organizarea evenimentului și pe toți cei care au cântat. Mi-a plăcut, și cu următoarea ocazie nu o să mă gândesc mult să mai particip la asemenea show-uri!!!

Cert e că nici organizatorii nu s-au așteptat să vină atâția tineri.Clubul Albion a fost arhiplin comparativ cu anul precedent. Tind să cred că hiphopul are șanse mari, foarte mari să se dezvolte și la noi, talente avem, dorință este din partea lor, important noi cei care ne regăsim în acest gen de muzică să trecem în playlist și muzica hiphop autohtonă.

Eu deja am făcut modificările de rigoare, ascultați aici pe cei despre care spuneam că m-au impresionat cel mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu